Opdracht: Tijdlijn van een digitaal mediaproduct
Voor deze opdracht was het de bedoeling om een tijdlijn te maken van
een digitaal mediaproduct. Ik heb gekozen voor 'de E-mail'. In deze
tijdlijn laat ik de ontwikkeling van de e-mail zien vanaf
papyrusrollen tot brain computer interfaces.
Opdracht: Challenge 10 - jongeren weerbaarder maken tegen
cybercrime Opdrachtgever: Gemeenten Wageningen & Renkum
Voor deze opdracht was het de bedoeling om in 2 weken een ontwerp te
maken voor een campagne waarmee jongeren in de gemeenten Wageningen en
Renkum weerbaarder zouden worden tegen cybercrime. Onderstaande
infographics visualiseren onze oplossing.
Opdracht: Projectplan Challenge 100
Voor deze opdracht was het de bedoeling om in een projectplan
duidelijk te maken hoe wij als groep gedurende 4 weken de doelgroep en
opdrachtgever zouden betrekken bij ons ontwerpproces. In dit
ontwerpproces was de bedoeling om een campagne te maken voor jongeren
in de gemeenten Wageningen en Renkum om hen weerbaarder te maken tegen
cybercrime.
Opdracht: Challenge 100 Opdrachtgever: Gemeenten Wageningen & Renkum
Voor deze opdracht was het dus de bedoeling om een ontwerp te maken
waarmee jongeren in de gemeenten Wageningen en Renkum weerbaarder
worden tegen cybercrime. Hiervoor hebben wij een spel in VR ontworpen,
Cyber Mystery. Bekijk in onderstaande video de werking van het spel.
Opdracht: Cyber Mystery Kit - Challenge 100 Opdrachtgever: Gemeenten Wageningen & Renkum
Deze Kit is onderdeel van onze oplossingsrichting van Challenge 100.
Tijdens lessen op school krijgen jongeren ieder een eigen kit waarmee
ze dus een eigen VR bril samen kunnen stellen en het spel, Cyber
Mystery, kunnen spelen.
Leerdoel: aan het einde van cursus 4 heb ik met Javascript een
galgje spel gemaakt
Met dit leerdoel wilde ik mijzelf uitdagen om Javascript beter onder
de knie te krijgen. Hiervoor heb ik aan de hand van een tutorial een
galgje spel gemaakt.