Opdracht: Ontwikkeling cursus 3
Voor deze opdracht was het de bedoeling om mijn ontwikkeling gedurende
cursus 3 in kaart te brengen. Daarnaast werd ik geacht om te
reflecteren op deze ontwikkeling. Dit heb ik gedaan volgens het
reflectiemodel van Korthagen. Mijn ontwikkeling heb ik laten zien aan
de hand van de datapunten van cursus 3.
Opdracht: Campagne voor Hoogte80 gericht op gezinnen met jonge
kinderen
Deze opdracht hebben we uitgevoerd voor Hoogte80. Wij waren gevraagd
om een interactieve campagne te ontwerpen gericht op gezinnen met
jonge kinderen. Het doel was om het te informeren over het Hoogte80
festival en hen naar het festival te trekken. Wij hebben een
infographic gemaakt van onze oplossingsrichting.
Opdracht: Spel in Scratch
Voor deze opdracht was het de bedoeling om een spel te programmeren in
Scratch. Hierbij was het van belang om de basisprincipes van
programmeren toe te passen. Deze heb ik allemaal verwerkt in het spel
'Space Jump'. Klik op de groene vlag om het spel te spelen.
Opdracht: Interactief prototype met Arduino
Voor deze opdracht was het de bedoeling om met een Arduino een
interactief prototype te maken. Ik heb een 'arcade' gemaakt met mijn
eerder geprogrammeerde spel 'Space Jump'.
Opdracht: Hoogte80 project
Eén van de iteratie voor het Hoogte80 project was een poster in AR.
Zie onderstaande video voor de werking van deze poster. Door de poster
in AR te verwerken, wilden we een interactieve ervaring voor de
gebruiker creëren.
Leerdoel: aan het eind van cursus 3 heb ik met Javscript een
tic-tac-toe spel gemaakt
Eén van mijn leerdoelen deze cursus was om meer te leren over
Javascript. Hiervoor heb ik een spel gemaakt aan de hand van een
tutorial. Onderstaande video demonstreert de werking van dit spel.
Leerdoel: aan het eind van cursus 3 heb ik met Duik Bassel een
animatie gemaakt
Eén van mijn leerdoelen deze cursus was om meer te leren over Adobe
After Effects en Duik Bassel. Hiervoor heb ik aan de hand van een
tutorial een character gerigged en geanimeerd met Duik Bassel.